Langå Idrætsklub

Nytårsappel:
Langå IK skyder den nye sæson i gang med nytårsappel på Langå Stadion lørdag den 27. januar kl. 13.00.
Program:
13:00 – Seniorformanden byder velkommen og årets spiller fra efterårssæsonen hejser flaget.
13:30 – Let træning
15:00 – Kjeldsen serverer suppe og en øl/sodavand. Trænerne vil snakke om det kommende forår, samt forventningerne til sæsonen.
100 års jubilæum:
Vi glæder os specielt meget til i år, da Langå IK fejrer 100 års jubilæum den 19. februar.
Jubilæet fejres ved flere arrangementer i løbet af året, og der vil blandt andet blive holdt et brag af en jubilæumsfest på Langå Stadion.
Reception 100 års jubilæum:
I kan allerede sætte kryds i kalenderen den 17. februar, hvor der vil blive afholdt reception i klubhuset. Mere information vil følge omkring dette.
Vi kan også fortælle at vi har fået Hummel til at designe en jubilæums trøje, som der vil blive spillet kampe i. Der bliver også mulighed for at købe trøjen.
Vi håber at se nye som gamle lørdag den 27. januar til starten på en god sæson.
Vi ses!
Med Venlig Hilsen